دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

دستگاه های دزدگیر بی سیم

دستگاه های دزدگیر بی سیم

دستگاه های دزدگیر بی سیم :دستگاه های جدید دزدگیر از فناوری جدیدی استفاده می کنند که دیگر نیازی به کشیدن کابل سیمی جهت اتصال به حسگر ها و سنسورها نبوده و ارسال اطلاعات با استفاده از سیگنال هائی که از دستگاه مرکزی ارسال میشود انجام می شود . نکته ای که باید در این نوع سیستم ها به آن توجه ویژه ای داشته کنترل و رسیدگی به باتری دورن چشمی ها برای شارژ یا تعویض آن هاست.  

این چشمی ها بدلیل عدم اتصال هیچگونه کابلی به آنها از باتری داخلی خود تغذیه میشوند و به نسبت مقدار رفت و آمد در آن محل عمر باتری نیز متفاوت خواهد بود . این دستگاهها توسط خطوط تلفن نیز کنترل میشوند و کاربر میتواند با تماس تلفنی و دادن کد رمز مخصوص دستگاه را خاموش و یا روشن نماید و زمانیکه دستگاه با تلفن وی تماس گرفت ( برای اعلام خطر ) میتواند صدای محیط اطراف دستگاه را بشنود و یا آژیر دستگاه را بطور کلی قطع کند . این دستگاه دارای دو عدد ریموت کنترل جهت استفاده و خاموش روشن کردن نیز میباشد . برد هر چشمی بیسم میتواند تا 100 متر باشد .                                          

دزدگیرهای موجود در بازار هرچند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده‌اند، ولی بطور کلی همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی می‌باشند، یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. همچنین مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند و در نهایت دزدگیرها گاهشمار ورود و گاهشمار خروج و گاهشمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند.


تجهیزات و متعلقات جانبی دزدگیر اماکن بشرح زیر میباشد :

1- دستگاه مرکزی دزدگیر دارای تلفن کننده و نمایشگر LCD
2-دستگاه مرکزی دزدگیر(بدون تلفن کننده و LCD)
3- چشمی یا دروبین مداربسته بی سیم
4- چشم با سیم (2 مدل)
5-دیتکتور دودی باسیم
6- دیتکتور دودی بیسیم
7- مگنت بیسیم
8- مگنت باسیم
9- شوک سنسور
10- بلندگو فضا خارج
11- آژیر داخلی
12 - فلاشر
13- استراب لایت
14- کاور فلزی
15 -باطری خشک 12 ولت 5/4 و 2/7 آمپرساعت
16- مبدل GSM TO LINE
17- کیت ریموت سه رله
18- ریموت کنترل
19- آژیر بیسیم
20 - میکروسوئیچ
21- آلفا سوئیچ

شرکت داده پردازان پارسوا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.