دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

الزام به تکمیل ساختمان چیست ؟

در هر قراردادی موضوع قرارداد که شامل انجام یا عدم انجام کار یا مال یا تعهد می باشد، مهمترین رکن قرارداد را شکل می دهد. از این رو است که الزام به انجام تعهدات قرارداد از دعاوی با اهمیت بالا در مراجع قضایی می باشد. یکی از قراردادهایی که این موضوع نمود بیشتری در آن ایفا می کند، قرارداد مشارکت در ساخت می باشد. موضوع تعهد سازنده در این قرارداد، ساخت ملک و تحویل تکمیل شده آن در حد فاصل مدت زمان تعیین شده در قرارداد می باشد. بنابراین طبق قرارداد مشارکت در ساخت مسئولیت تکمیل پروژه ساخت با سازنده می باشد. وکیل الزام به تکمیل ساختمان حال اگر سازنده بنا به دلایلی از انجام تعهدات خویش باز بماند، مالک می تواند با مراجعه به مراجع صالح ( دادگاه حوزه ملک ) تقاضای تکمیل پروژه و انجام تعهدات سازنده را مطالبه نماید. دادگاه با بررسی ادله و قراین موجود و اثبات تخاف سازنده، الزام وی به تکمیل بنا را صادر می کند. در صورت استنکاف سازنده از حکم دادگاه، مالک می تواند شخصا یا توسط ثالث تکمیل بنا را به سرانجام رسانده و هزینه های صورت گرفته را به حساب سازنده قرار دهد و نیز خسارت این تاخیر و ضرر وارده مبنی برعدم انجام تعهد را برای مالک جبران نماید.

وکیل کلاهبرداری تهران

فعالسازی رمز پویا برای بانک صنعت و معدن

چطوری رمز پویا صنعت و معدن بگیرم ؟ در روز های اخیر بسیاری از خبر ها در حدود دریافت رمز پویا بانکی می باشد . در اینجا می خواهیم به نحوه رمز پویا بپردازیم.

رمز پویا چیه ؟

حتما میدونید که برای هر خرید اینترنتی به رمز دوم نیاز بوده ، حالا از اول دی قراره واسه امننیت بیشتر به جای اون رمز دوم که همیشه ثابته هر بار یه رمز یک بار مصرف ارسال بشه .

چرا الزام به فعال سازی رمز پویا هست ؟

رمز پویا یا یک بار مصرف رو اگه از اول دی نداشته باشید امکان خرید اینترنتی هم دیگه نداری.

نحوه استفاده ؟

برای هر خرید اینترنتی یا کارت به کارت لازمه تو اپلیکیشن وارد بشی و دریافت رمز یک بار مصرف رو بزنی. توی مدت زمان ک مثلا ۱ الی ۲ دقیقه فرصته از این رمز استفاده کنی . هر بار خرید یه رمز جدید ساخته می شه.

چطوری فعالش کنیم؟

روند گرفتن رمز پویا برای هر بانکی که حساب داری ممکنه متفاوت باشه. هر یانکی اپلیکیشن داره. میری خود پرداز بانک روی تغییر رمز و فعال سازی رمز پویا وارد میشی و از طریق پیامک یا اپلیکیشن فعالیش میکنی.

چطوری رمز پویا صنعت و معدن بگیرم ؟

  1. نحوه فعال سازی مراجعت به بانک / اینترنت بانک / مراجعت به خودپرداز
  2. نحوه دریافت رمز پویا (اپلیکیشن رمز سازصنعت و معدن/بدون نیاز به اینترنت)
  3. کد USSD     ندارد
  4. پیامک ارسال ندارد http://parsatax.com