دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

دزدگیر فروشگاهی EM


دزدگیر فروشگاهی EM

این دروازه مغازه با فرکانس حدود 3 کیلوهرتز کار می کند و یکی از موارد مثبت در مورد این گیت ها این است که از نظر فلز حساس نیستند ، به این معنی که آنها توانایی تشخیص کالاهای فلزی یا فلزی و بنابراین در مغازه های طلا و ساعت را دارند. یکی دیگر از دلایلی که در اتاق اصناف قرار می گیرد به این دلیل است که گیت ها بسیار کوچک هستند و می توانند به وسایل بسیار ریز وصل شوند و در برچسب ها می توان آن را فعال و غیرفعال کرد اما این دروازه ها بسیار فعال هستند. گران است زیرا مدارهای بسیار پیچیده ای دارد و نگهداری آن بسیار گران است.
گیت فروشگاهی AM

این فروشگاه میدان مغناطیسی خود را با ردیابی طیف گسترده ای از زاویه 1 کیلوهرتز 2 درجه با سرعت و دقت مناسب انجام می دهد و برچسب امنیتی AM و هشدارها را برچسب می زند و به صاحب سرقت هشدار می دهد. این دروازه فروشگاه در لوازم آرایشی ، بدلیجات ، عطر ، ادکلن و طلا مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال ، لازم به ذکر است که این دروازه فروشگاه نسبت به RF در مقابل Phobes عملکرد بهتری دارد اما نمی توان تضمین کرد که عملکرد خوب 2٪ را دارد.

    بیشتر بخوانید: Shop Gate Am

گیت فروشگاهی RF

این سیستم از یک فرکانس رادیویی و سیستم رادیویی استفاده می کند که بین باندهای فرکانس 1 تا 2.5 مگاهرتز کار می کند فرکانس فعلی مورد استفاده فرکانس 1/8 است. امروز ،  کوشا الکترونیک اکباتان دروازه فروشگاه RF را در فروشگاه های پوشاک و فروشگاه های پوشاک و کتاب فروشی ها می بینیم.

امنیت فروشگاه با گیت فروشگاهی



انواع برچسب ها در گیت های فروشگاه

در اینجا می خواهیم انواع برچسب ها را نام ببریم و به طور خلاصه معرفی کنیم:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.