دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

نکات مهم در رابطه با دوربین مداربسته های تحت شبکه (IP camrea)

نکات مهم در رابطه با دوربین مداربسته های تحت شبکه (IP camrea)

نکات مهم در رابطه با دوربین مداربسته های تحت شبکه (IP camrea): از جمله قابلیت هایی که دوربین مداربسته های تحت شبکه یا IP camrea دارند می توان به قابلیت Pan ، قابلیتTilt و قابلیت مهم Zoom در حد 40 برابر، اشاره کرد. این قابلیت ها می تواند باعث افزایش تشخیص و ساده کردن نظارت از طریق این دوربین ها باشد .

 

ادامه مطلب ...

راهنمای خرید دوربین مداربسته

راهنمای خرید دوربین مداربسته:"چطور برندهای مناسب دوربین مداربسته را شناسایی کنیم؟"

در بازار فعلی شناسایی برندهای مناسب دوربین مداربسته به شدت حیاطی شده است. به ویپه پس از افزایش قیمت دلار به واسطه به علت افزایش چشمگیر قیمت تجهیزات مدار بسته استفاده از دوربین های با مارکهای متفرقه چینی بسیار رایج شده است که انتخاب دوربین مناسب را برای نصاب ها و فروشندگان جزء بسیار مشکل کرده است. در اینجا به تعدادی از روش هایی که می توان از طریق آن دوربین مناسب را از نا مناسب تشخیص داد اشاره شده است

ادامه مطلب ...

مقالات آموزشی (دستگاه ضبط- DVR)

در این قسمت از مقالات آموزشی به معرفی و بررسی انواع دستگاه ضبط و نحوه ی کارکرد دستگاه های DVR خواهیم پرداخت:

ادامه مطلب ...

دستگاه های دزدگیر بی سیم

دستگاه های دزدگیر بی سیم

دستگاه های دزدگیر بی سیم :دستگاه های جدید دزدگیر از فناوری جدیدی استفاده می کنند که دیگر نیازی به کشیدن کابل سیمی جهت اتصال به حسگر ها و سنسورها نبوده و ارسال اطلاعات با استفاده از سیگنال هائی که از دستگاه مرکزی ارسال میشود انجام می شود . نکته ای که باید در این نوع سیستم ها به آن توجه ویژه ای داشته کنترل و رسیدگی به باتری دورن چشمی ها برای شارژ یا تعویض آن هاست. 

ادامه مطلب ...

دوربین مدار بسته و تجهیزات تحت شبکه


دوربین مدار بسته و تجهیزات تحت شبکه IP CAMERA & ACCESSORIES

از مشکلاتی که طراحان سیستمهای امنیتی همیشه درگیر آن بوده اند بحث محدودیتهای کابلی و مسائل مرتبط تصویری با سیستمهای تصویری مانند : وجود نویز ، فواصل طولانی ، محدودیتهای کنترلی ، هوشمند نبودن سیستم و .... می باشد .

محصولات ارائه شده در زمینه انتقال تصاویر آنالوگ از طریق خطوط شبکه ای گسترده رایانه ای موجود در سرتاسر دنیا تحولی عظیم در این بخش را برای طراحان سیستم و نیز بحثی جدید در زمینه Networking برای طراحان شبکه به وجود آورده است . از این رو با توجه به جدید بودن این بحث در دنیا و استفاده از امکانات بدست آمده ، باعث شده همه روزه شاهد اختراعات و ابتکارات جدیدی در این مبحث باشیم . گرچه این تکنولوژی به حداقل یک دهه گذشته برمیگردد ولی به علت رویکرد جوامع به سوی استفاده از سیستمهای امنیتی بحث آن گرم شده است . از این رو باتوجه به گستردگی مباحث و سیستمهای مختلف شبکه های کامپیوتری در جهان این سیستمها ( سیستمهای ویدئویی تحت شبکه ) به تناسب انواع سازگاریها را متناسب طرحها و سولوشنهای مختلف پیدا نموده اند طوریکه قابل استفاده در انواع سیستم های SOHO ISDN Modem, SOHO Router, RAS server, ADSL Modem and VOD (Video-on-demand) system… می باشد . 

ادامه مطلب ...