دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن


برای بسیاری از مصرف کنندگان تجهیزات مختلف نام چین با کیفیت پایین محصولات برابری میکند. مصرف کنندگان ایرانی به سختی می توانند به تجهیزات معتبر ساخته شده در این کشور اعتماد کنند یا از آنها استفاده کنند.


هایک ویژن یکی از شرکت های دوربین مدار بسته است که توانسته است در طول حرکت سریع خود در رشد، ترکیبی بسیار متعادل از قیمت مناسب و کیفیت بالا را به مشتریان خود عرضه کند. سرعت رشد این شرکت در جهان به نحوی بوده است که از سال 2001 یعنی در طول 12 سال توانسته خود را به مقام چهارمین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی و اولین تولید کننده سیستم های دوربین مداربسته جهان برساند.


امروزه استفاده از محصولات این شرکت در جهان با استقبال زیادی روبه رو شده است و با توجه به قیمت مناسب آن می توان آن را یکی از مناسب ترین برندهای موجود در ایران دانست.

دوربین مداربسته هایک ویژن

  ادامه مطلب ...

تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته (Motion Detection)

تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته (Motion Detection)

تشخیص حرکت در دوربین مدار بسته (Motion Detection) : تیم تحقیق و توسعه ی شرکت داده پردازان پارسوا با انجام آزمایشات دقیق و مهندسی بر روی دوربین مدار بسته و نحوه ی کارکرد DVR ها در این بخش به توضیح و بررسی قابلیت تشخیص حرکت (Motion Detection) پرداخته است با ما همراه باشید:

  

ادامه مطلب ...

انواع دوربین مداربسته مورد استفاده در سیستم های حفاظتی:


انواع دوربین مداربسته  مورد استفاده در سیستم های حفاظتی:

دوربین های مداربسته دارای تنوع مارک، نوع و قیمت در بازار هستند. اکثر دوربین مداربسته  ها فاقد لنز هستند و با توجه به نیاز باید لنز تهیه و بر روی آن ها نصب گردد.

کیفیت دوربین مداربسته با توجه به تعداد خط تصویر تعیین می گردد که به آن TVline گفته می شود. کیفیت مورد قبول از TVline 300 آغاز می گردد و بهترین کیفیت TVline 600است. این دوربین ها فراسوی آنالوگ و یا دیجیتال بودن، خروجی تصویر آنالوگ 75 هرتز را دارند که سیگنال های تولید شده توسط کابل coaxial (تصویر) به بخش ضبط تصاویر انتقال می یابد. برخی از انواع دوربین های پیشرفته دارای منوی تنظیم هستند که به صورت دیجیتال روشنایی، وضوح، رنگ و ... را در دوربین مدار بسته تنظیم می کنند. البته این نوع دوربین مداربسته ها گران تر  نیز هستند. 

ادامه مطلب ...