دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

دوربین مدار بسته

cctvha.blogfa.com

گیت دزدگیر مغازه چه کاربرد هایی دارد ؟

در این مقاله سعی خواهیم کرد که زنگ فروشگاه یا دروازه دروازه تعریف کنیم و در مقاله زیر، شما را از خرید دروازه های مناسب برای محصولات فروخته شده در فروشگاه راهنمایی می کنیم.

دروازه های دزدگیر فروشگاهی هوشمند هستند و به عنوان یک آنتن در خروجی مغازه ها ارائه می شوند که به فروشندگان کمک می کند تا در فروشگاه خود با خیال راحت خرید کنند، یعنی اگر کسی بدون چک کردن فروشگاه را ترک کند، زیرا دروازه فروشگاه فروشگاه به دروازه دروازهبان هشدار داد و فروشنده و محافظ را در مورد آن اطلاع داد. اما برچسب ها نیز در دو نوع مختلف، برچسب سخت و برچسب نرم است. اکنون ما می خواهیم یک تعریف مختصر از برچسب های سخت و نرم را تعریف کنیم.


جنس این برچسب ها پلاستیکی است که در بسیاری از انواع مختلف از جمله صدف صدف، گلف و مستطیل شکل در دسترس است. پس از حذف محصول و جنس، آنها را می توان دوباره به یکی دیگر، به این ترتیب، آنها را می توان دوباره استفاده می شود.
برچسب نرم افزاری

اما برچسب های نرم افزاری دزدگیر فروشگاهی برچسب گذاری شده و برچسب گذاری می شوند که به فروشگاه منتقل می شوند و پس از فروش به فروش و بعد از استفاده مجدد، توسط فروشنده برچیده می شوند.


یکی از نیازهای اصلی همه فروشگاه ها در سراسر جهان دروازه است که امروزه با دوربین های دوربین مدار بسته در فروشگاه ها استفاده می شود. گیت های سیستم های مختلف مانند Gate AM، Gate EM، RF Gate، که یکی از محبوب ترین و محبوب ترین آن ها می باشد، می تواند به نام RF Gate نامیده شود که مقرون به صرفه تر است. طرح آنتن همچنین بر نصب دروازه فروشگاه و عملکرد دروازه تأثیر می گذارد، بدین معنی که حداکثر فاصله بین دو آنتن 18 سانتی متری است که اگر فاصله کم باشد، احتمال خطا کاهش می یابد.
دروازه AM گران تر از RF است و بیشتر در فروشگاه های بزرگ استفاده می شود و کمتر خطا است. نصب آنها در نرم افزار انجام می شود.

سیستم  گیت مغازه


این نوع دروازه ها بر اساس فرکانس فرکانس رادیویی متفاوت است که از 1.95 مگاهرتز تا 10.2 مگا هرتز می باشد. همچنین، سیستم دروازه RF در قالب یک آنتن واحد و یک جفت آنتن موجود است. هنگامی که آنها در حالت جفت آنتن دزدگیر مغازه هستند، در هر قسمت از بدن آنتن یک هیئت مدیره استفاده می شود، با یک هیئت مدیره به عنوان فرستنده عمل می کند و دیگری به عنوان گیرنده.
اما هنگامی که آن را در قالب یک آنتن تک کار می کند، این بدان معناست که وقتی فرستنده و گیرنده هر دو با یکدیگر ترکیب می شوند، آن ها در یک آنتن قرار می گیرند که همان نوع آنتن آنتن MON0 است.
سیستم AM

در این نوع دروازه، بیشتر دروازه ها در حدود 58 کیلوهرتز استفاده می شود. سیستم AM کار می کند، زیرا این نوع از دروازه ها توانایی محافظت از خروجی های وسیع و همچنین سرعت بالای کار را دارد که یکی از محبوب ترین سیستم های آن است. قیمت این نوع دروازه نسبتا بالاتر از دروازه های RF است. اغلب این نوع سیستم ها در فروشگاه های بزرگ و قیمت زنجیره ای استفاده می شود که می تواند آن را تامین کند.
این دروازه ها دارای دو آنتن و سه آنتن هستند. مهمترین مزیت دروازه AM به RF این است که نزدیک به فلزات با عملکرد بهتر است.
سیستم  گیت فروشگاهی

از این نوع گیت ها اغلب در کتابخانه ها و خرده فروشان استفاده می شود. در این سیستم الکترومغناطیسی، قطعه ای از فلز که با لایه های نوار چسب به کالاها و کالاها متصل می شود، مهم ترین کار را انجام می دهد. این را می توان به راحتی با استفاده از یک اسکنر که دارای میدان مغناطیسی است، یعنی غیر شفاف است. مزیت اصلی این نوع نوار این است که می توان آن را فعال کرد و دوباره پس از غیر فعال کردن استفاده کرد. آنتن های این نوع دروازه بزرگتر هستند و حداکثر فاصله آنها، فاصله بین دو آنتن حداکثر است. 80 سانتی متر اما چون آنها دارای فرکانس پایین هستند، دستگاه مغناطیسی می تواند به طور مستقیم به کالاهای فلزی و اشیا متصل شود.
این نوع سیستم ها دارای دو آنتن و سه آنتن هستند. قیمت سیستم EM بسیار بالاتر از سایر سیستم ها است و فشار مغناطیسی این نوع گیت ها هزینه ای بالاتری را به همراه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.